METODY PŁATNOŚCI
Dla komfortu naszych Klientów umożliwiamy następujące metody płatności za zakupy:
1. Za pobraniem (płatność kurierowi w momencie odbioru przesyłki).
2. Szybki przelew za pośrednictwem serwisu internetowego Przelewy24.
3. Płatność kartą kredytową za pośrednictwem serwisu internetowego Przelewy24.
4. Przelew standardowy bezpośrednio na nasze konto:
Usługi Transportowe “PACEK” Suchoń Jacek
Adres : Ul. Pod Harendą 115, 43-384 Jaworze
ING BANK ŚLĄSKI S.A. w KATOWICACH I/O BIELSKO-BIAŁA
Numer rachunku: 16 1050 1070 1000 0092 7564 0150
W tytule przelewu prosimy wpisać numer zamówienia.
KOSZT DOSTAWY
Firma kurierska FedEX
Przesyłka do 5 kg:
– przedpłata: 20,00 zł
– pobranie: 25,00 zł
Przesyłka od 5 do 20 kg:
– przedpłata: 23,00 zł
– pobranie: 28,00 zł
Przesyłka od 20 do 30 kg:
– przedpłata: 37,00 zł
– pobranie: 40,00 zł
Dla przesyłek cięższych niż 30 kg – koszt przesyłki ustalany indywidualnie.
CZAS DOSTAWY
Rozumiemy, że nasi klienci oczekują od nas szybkiej wysyłki, dlatego robimy wszystko, aby przesyłki wychodziły od nas jak najszybciej.
Wysyłki zamówień realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej FedEX.
Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi od 1-3 dni roboczych. Staramy się jednak, aby zamówione produkty, będące na stanie magazynowym, wysyłane były tego samego lub następnego dnia roboczego od momentu złożenia zamówienia.
W przypadku zamówienia produktu bądź produktów będących na zamówienie termin realizacji wynosi od 30 do 60 dni roboczych.
Nie wszystkie produkty, które oferujemy w naszym sklepie online są dostępne w naszym magazynie, część z nich musimy sprowadzić na zamówienie. Jeśli spotkają nas jakieś trudności i nie będziemy w stanie zrealizować Twojego zamówienia w zadeklarowanym czasie, skontaktujemy się z Tobą.
Przydatne informacje:
1. “Zarejestrowanie zamówienia” przy zamówieniach opłacanych on-line (przedpłata) oznacza moment, w którym wpłata za produkty została zaksięgowana na koncie bankowym. W zależności od wybranej formy płatności – może to potrwać od kilkunastu minut / kilku godzin (karta kredytowa/przelew elektroniczny), nawet do kilku dni (przelew zwykły, pocztowy itp.).
2. W przypadku nieobecności klienta pod podanym adresem dostawy, kurier pozostawia awizo z informacją o ponownym terminie próby doręczenia lub ze wskazaniem czasu i miejsca gdzie należy odebrać przesyłkę osobiście.
Pamiętaj! Wszystkie produkty pakujemy bezpiecznie, jeśli jednak przesyłka wygląda na uszkodzoną w czasie transportu, odmów przyjęcia towaru i spisz protokół reklamacyjny w obecności kuriera.